Klachtenprocedure

( laatste update 1/3/2024)

Kick2Move zal er alles aan doen om u (en uw kind(eren)) goed te begeleiden. Echter kan het gebeuren dat je een klacht hebt over de zorgaanbieder. Een klacht is dat je aangeeft dat je ontevreden bent over hoe je behandeld wordt door een medewerker van Kick2Move. Wanneer u uw klacht met Kick2Move communiceert zullen wij uiteraard ons best doen om tot een bevredigende oplossing te komen.

Wat kunt u doen als u ontevreden bent? Onderstaande stappenplan is een logische volgorde echter mag u ook stappen overslaan of er een uitkiezen :

  • U kunt het gesprek aangaan met de betreffende docent trainer. In dit gesprek kunt u uw klacht toelichten en proberen wij samen tot een oplossing te komen welke voor u goed voelt.
  • Indien bovenstaande niet tot het gewenste resultaat leidt en u wilt graag dat er een leidinggevende van Kick2Move bij het gesprek aanwezig is, kunt u een mailtje sturen naar info@kick2Move.nl of te bellen met 06-41030526 met het verzoek tot een gesprek. Het streven is om dit gesprek binnen 2 weken te voeren.
  • Onafhankelijke klachtencommissie:
    Indien de gesprekken niet voor een tevreden oplossingen hebben gezorgd of u wil zich rechtstreeks tot een klachtencommissie richten, dan kunt u een officiële klacht indienen bij Klachtenportaal Zorg’ :
    Beriekbaar telefonisch op werkdagen van 09.00 tot 12.00uur via 0228-322205
    Adres (bezoek op afspraak) Westeinde 14a, 1601BJ Enkhuizen

Kick2Move is aangesloten bij deze onafhankelijke klachtencommissie die u vakkundig bijstaat in uw klacht. Via onderstaande link komt u op de site van Klachtenportaal Zorg en leest u hoe u een klacht kunt indienen;

Klacht indienen over geleverde zorg – Klachtenportaal Zorg

Vertrouwenspersoon bij Kick2Move :

Alle (pleeg)kinderen, (pleeg)ouders en verzorgers die te maken hebben met de jeugdhulp, hebben recht op een onafhankelijke vertrouwenspersoon.
Sjaak Mulder is de vertrouwenspersoon bij Kick2Move en is te bereiken op telefoon nummer 06-12579166.               
De vertrouwenspersoon geeft informatie en advies aan jongeren, ouders en verzorgers en legt uit hoe de jeugdhulpverlening werkt, en ondersteunt bij klachten over de jeugdhulp;

Zo draagt de vertrouwenspersoon  bij aan verbetering van de kwaliteit van de jeugdhulp.

Meer informatie nodig?

Heeft u een vraag of wilt u graag meer informatie van ons ontvangen?

Aanmelden

Ga naar ons aanmeldformulier door op onderstaande button te klikken.

Kick2Move:
Een uniek concept met bijzondere resultaten!

logo klachtenportaal  kick 2move
Kwaliteitsregister Jeugd